söndag 24 november 2013

Så dålig julskyltning...

I dag ska vi lämna paketet,men frälsningsarmen hade stängt i dag.Av alla dagar som denna,när det var julskyltning och allt.Och för det 1:a så kändes det inte som en julskyltning för det är alldeles  för
tidigt.Det var inget att ha köpte lite smått men inget märkvärdigt.Simon ville titta på brandmännen 
som skulle visa hur man kunde göra om man glömt att släcka ljuset.Men jag gick och tittade på
Panduro i stället :))) Köpte lite tyg,har ju lovat min fina fina vän att jag ska sy en fin rosa meditation 
kudde.Jag hittade så fina tyger är så nöjd,ska försöka hinna sy den till på tisdag.
I dag har jag inte set min min äldsta son Kevin s´å mycket,han gick före lunch.Och han var hem
när vi var på stan och åt.Det blir väl så när dom blir äldre barnen ;( Bara mammas hjärta som gråter
när man inte får se han så mycket.Ja då börjar en ny vecka i morgon igen,dessa veckor är dom
sikunder eller ???!

// Laila


ja det var inte mycket att hurra för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...