lördag 23 november 2013

En jul klapp till någon som inte får en...

Nu har vi köpt färdigt julklappen till Frälsningsarmen,den kommer att skickas till ett barnhem.Jag tycker det är viktigt att mina barn vet att det finns andra barn som inte har något eller inte får någon julklapp.
Vi ska även ge en julklapp till ett barn här i Västerås också.När man har lite extra själv delar jag gärna
med mig av lite det jag har.Jag vet hur det känns när man sitter där och inte har en krona till
varken mat eller någon julklapp till sina barn.Så titta efter vad ni kan göra i eran kommun för att hjälpa till.
Det känns så underbart att få ge till någon som har det svårt.
I morgon ska Simon lämna sin julklapp när vi går ner på julskyltningen.Hoppas det inte blir så kallt som
det var i dag.

// Laila


 Det ska vara 1st skrivblock,1st ritblock,tuschpennor/kritor,1st blyertspenna,1st suddgummi,tvål,tandkräm,tandborste,1st tablettask, 1st gosedjur och en jul hälsning från dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...