tisdag 26 november 2013

I går var det lovdag på skolan...

Så jag,Simon och Mange åkte till IKEA,så Simon fick leka lite :))) Ett mycket bra ställe, för barnen att kunna få leka av sig i en timme.Efter det så ville Simon ha Lax :)) Så vi gick upp till Restaurangen och åt Julbord,ja
julbord nu.Det kostade 99 kr om man är IKEA medlem och 49 kr för barn oavsett medlem.
För 99 kr så var det helt okej,skulle inte betala mer för det.Men efter det så köpte jag ett par fina
stövletter.Har inte haft ett par fina skor på jag vet inte hur länge sedan.Jag har långa breda fötter,hög vrist
också.Så jag kan inte bara gå till närmast sko affär och köpa skor jag inte ;( Det är så tråkigt
men i går var jag in på Deichmann.Och här har man skor för såna som mig :))) Och jag hittar ett par som jag verkligen tyckte om.Så jag gick där i från med ett leende,till och med min man gjorde de.
Vad skönt att kunna få se ut som en tjej på fötterna säger han ;) 
I dag så har Simon gott till skolan,men då blir Kevin hemma och är förkyld :/ Ja ja så är det.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...