torsdag 28 november 2013

Då var läkaren avklarad...

Som jag trodde jag är inte sjuk,
jag känner mig inte sjuk utan bara sjukligt trött.
Efter en stund kommer läkaren in på min sömn rutin,
jag somnar hur fort som helst.
Där har jag aldrig haft några problem,
eller vad säger ni Mange och Madde :)))
Men det är att hålla mig sovande en hel natt
 som är det STORA problemet.
Så efter 13 år har väl kroppen nu sagt i från,
så det vart villa,motion och ringa sjukgymnasten
för hon ska lära mig att få kroppen att koppla av.
Ja den skriker väl efter det,AVKOPPLING i
stora lass.Så nu hoppas jag att det blir lite bättre,
Simon ska vara på skolan varje dag till kl 15 
och på fredagar så kommer han hem kl 14.
Kom överens med Simons lärare att vi skulle göra så,
dels att jag ska få lite mera lugn och ro få villa lite mera under dagen.
För alltid när jag är hemma så har Simon också varit hemma.
Så nu måste jag tänka på mig,för att kunna hjälpa Simon.

// Laila

Simon skulle först vara supper herro på hallow ween men sen ångra han sig och vart ett spöke :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...