onsdag 2 oktober 2013

Dagarna går alldeles för fort...

Kalaset gick jätte bra och Simon var så nöjd med alla födelsedagspresenter.Jag tror att gästerna var nöjda med fikat som jag hade bakat.Halva veckan har redan gott och jag är ledig i dag,men jag jobbar hela helgen.
Men dag både lördag och söndag så det är ju skönt.Ska ringa ett telefon samtal i dag,vill veta varför inte jag får något svar på det jag har väntat på i över 4 mån på.Just nu är det en nu viktigare och veta varför det dröjer så.Vi fick ett otroligt stort bakslag som kostade en massa pengar och det tömde helt våra konton :(((
Men jag försöker se positivt på det att det var en menig med det.Eller att universum försöker säga mig något.
Men vad FAN då försöker läsa av allt som hänt hur jag mår,men det är tomt.Ja ja bara att gå vidare
det står väl klart snart vad det är dom vill säga.

// Laila

 Dessa smyckade många tomter i Side,tycker dom är så vackra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...