onsdag 2 oktober 2013

Man ska aldrig ta ut något i för väg...

Jag undrar hur många käft smällar man ska få under ett liv.Hur många besvikelser man ska behöva ta,
för jag orkar inte ta flera i mitt liv.Jag orkar inte mera jag vill kliva av mitt liv. Och sen kan jag inte undgå att tänka på dessa människor, som går genom livet utan några som helst problem.
Vad fan har jag gjort som är så jävla fel att jag ska behöva gå igenom dessa prövningar hela tiden.Alltså förlåt om jag låter lite ARG
men det är bara för mycket.Jag förstår bara inte varför fördelningen är så himla orättvis bara :(((((
Ska man bli stark av alla dessa smällar jag är inte ett dugg stark snarare tvärt om.Jag är himla såbar
just nu.Det känns som hela jag bara vill försvinna från denna jord...

// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...