fredag 27 september 2013

Fredag och äntligen helg...

Och det blir kalas på söndag för Simon,så jag har bakat under veckan.Får se om jag gör något till eller så får det räcka.I morgon blir det i alla fall stor städning,det ser förskräckligt ut här hemma :( 
Alltså jag orkar bara inte på att håla på och städa hela tiden.För det måste man om det ska se fint ut här hemma.Med bara killar i mitt hem så är det väldigt svårt att håla rent.Sorry killar med det ligger inte i eran natur :))) Inget ont med de.Jag mitt dumma huvud lovade att jobba extra på söndag i 3 timmar.
Det fattas så mycket personal och det finns inga som vill jobba hos oss.Dom är liv rädda för att hamna
i min grupp.I psykiatri gruppen,den är väldigt tung och det är många som gott ner i tid.
För dom orkar inte och inte jag heller för den delen.Har nog aldrig stött på ett så utmattande jobb
på alla planer.Men nu är det helg och jag är hel ledig i morgon i alla fall.
Dax att böja med kvälls maten,i dag blir det pasta gratäng mmmmm så gott.

/ Laila

Å så underbart sol och värme,nu är det bara kalt och blåsigt.Riktigt höst väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...