onsdag 25 september 2013

Bakat i dag efter jobbet...

Men jag hade en liten hjälpreda och det gick ju inte så bra :))) Så jag får försöka igen i morgon.
Var på intervju i dag och det gick jätte bra,så nu är det bara att hålla tummarna.Det är inte en fast tjänst
bara en grav tjänst i 1 år.Men man vet ju inte vad som händer på 1 år.Då slipper jag jobba kvällar och helger och alla röda dagar.Herre gud så skönt det skulle vara,inte behöva vara orolig om man får semester eller 
ej.Nu måste vi använda våra fina ärtgröna tunikor på jobbet,gillar det inte alls den sticks :/
Börjar bli så där trött igen som jag var innan jag började att äta B12 vitaminerna.Så jag undrar om jag alltid måste äta dom för att kunna håla mig pigg och inte behöva somna.ja ja vi får väl se hur det går

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...