måndag 23 september 2013

Vågar jag hoppas på att mitt liv äntligen håller på att ändra sig....

Sakta men säkert så känns det som om mitt liv håller på att ändras.Som jag har bett och bett till bättre krafter.Från 12 till 41 år så känns det som jag har kämpat och kämpat och gott i motvind hela tiden.
Men kan det börjas att ändras vågar jag hoppas på ett mycket bättre liv.Tro mig inte fel
mitt liv som mamma och fru mina vänner älskar jag så mycket.Men det dagliga livet pratar jag om.
Det har varit väldigt svårt och jobbigt med motgångar och en massa tårar.Inte kontsigt
att jag i sommars sa adjö till mig själv och hamnade i en otroligt dålig svacka i mitt liv.
En mycket mörk tid med många konstiga tankar.Jag är glad att jag i dag mår bättre men jag är nog inte riktigt
där en nu.Men om livet får en ny vändning och jag kan få det att flyta på som jag vill.Så kommer jag nå ditt
I dag ringde telefonen och det var en ny intervju,jag höll på att tappa andan.Detta är i Västerås där jag bor.
Jag skulle slippa kvällar och helger och bara jobba dag.Om du GUD där uppe om du en gång vill lägga din hand äver mig så får du mer en gärna göra det nu.För nu behöver jag det verkligen....Hhhheehh
Precis när jag skrev det här gick det som en rysning igenom kroppen,mycket kusligt.
Men på ett konstigt sätt så känns det som om det bara kommer att ordna sig, till det bättre för mig.
Och min underbara familj,hmmm och det är bara jag som kan se till att få det jag vill ha.
Nu är tiden inne för mig att ta tag i mitt liv och förändra det,nu är det slut att tycka synd om mig själv.
Vill jag inte vara här så måste jag bara jag ta mig här i från...

// Laila

tack min under bara man för att du finns,det är inte alltid jag visar dig min uppskattning men det gör jag mer en du bara kan förstå.Jag älskar dig så mycket


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...