söndag 22 september 2013

Nu är jobbar helgen äntligen slut...

Det vart en jobbigt helg med många timmar på jobbet.Och med delad tur i dag,då klämmer man 10 timmar.
Vist är det skönt när man är klar,men i natt sova jag bara 3½ timme så jag är rätt mör nu.
Ska bli så skönt att få krypa ner i sängen snart :))) Kevin ringde med gråten i halsen,-mamma när du dör då kommer jag ju aldrig mer få se dig ???? Men jag tror att man föds på nytt,men som en annan person.
Men vi kommer alltid i kontakt med varandra på något sätt.Mina barn kanske var min mamma eller pappa
i mitt tidigare liv.Eller min man min bror,det känns lättare att tänka så :))) Knasigt lite knasigt men
det hjälper mig och det hjälpte Kevin att tänka så.Ha ha ha svammel på hög nivå rätt trött kan jag säga.
Nej ny vecka i morgon och så håller vi tummarna att dom hör av sig om det jag väntat på i 4 mån.

// Laila

red bull ger dig vingar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...