fredag 20 september 2013

Känner mig fortfarande inte bra...

Det va mig en lång dragen förkylning som inte vill ge med sig.Snorar fortfarande och känner mig hängig,sov 
en stund på em är så trött igen.Jag undrar om det har något med att jag slutat äta B12 tabletterna,dom gjorde faktiskt att jag kände mig lite piggare av.Måste gå och ta det där provet som jag måste ta och se hur proverna ligger nu.I dag var Simon till BUP och det var sista gången som han var där och nu ska hon gå igenom allt och göra en bedömning.Mange och Simon cyklade i väg i morse och det hade gott jätte bra.
Hon var så imponerad av Simon hon tyckte han var så intelligent och det är han också.
I dag ville Kevin gå på hockey med sina kompisar,det är VIK och Djurgården som spelar.
Han skulle gå med sin kompis och hanns pappa,vill inte att dom går själv när det är en sådan hög risk match.
Djurgården är ju kända för att slås :( Hoppas att det går bra nu bara.
Jobbar i helgen men på måndag är jag ledig och på tisdag ska jag på jobb intervju.Men det ligger en bra bit bort,för bi Enköping och 1½ mil längre bort så det är väll en kör tid på 1 timme.Blir alldeles för långt att
pendla,synd att det inte låg hitom Västerås.Får se hur jag gör om jag åker eller hur jag gör.

// Laila 

underbara sommaren är nog slut nu det känns i luften,det är lite kallare nu och helst på kvällarna då känner man verkligen av att det är höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...