fredag 30 augusti 2013

In i det sista...

Låg och sov hela fm,hade så ont i huvudet :/ sen tvättade jag på em och nu så stryker jag.Ligger
sjukt efter i min planering.Bara för att jag blev dålig i går,orkade inte göra något.Så nu får man känna av det.
Simon är trött och ligger i soffan och tittar på fångarna på fortet.Och Kevin är med sin pappa nu på kvällen.
Så i morgon åker vi i väg och lämnar Sverige för en stund,skönt att få komma i väg hela familjen.När
vi var i Rättvik  då var det ju bara jag och barnen och Mange fick vara hemma och jobba.
Han om någon ser fram i mot att få vara ledig i alla fall.Så hoppas ni får en jätte bra vecka för det ska vi ha :)))

// Laila

På åter seende snart alla fina bloggläsare :)

1 kommentar:

  1. Åhhh jag hoppas såååå att du blir bra snart! Önskar er en helt fantastisk resa!!!! Ta hand om er o sköt om er!!! Massor med kramar till min bästa vän från din bästa vän <3 Madeleine <3

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...