torsdag 29 augusti 2013

I morse var jag så trött...

Kände att jag inte mådde så bra,men gick och jobbade i alla fall.Vid lunch mådde jag inte alls vidare bra.
En jobbar kompis sa men herre gud Laila du ser helt förstörd ut ;( Så känner jag mig också.
Men bett i hopp och jobbade en stund till,men sen vid kl 14 då gick det inte längre.Då hade jag sådan huvudverk att jag bara ville gå och sova.Åkte in på kontoret och samordnarna såg att jag inte mådde bra.
En av dom kände på pannan men Laila då har ju feber,inte konstigt att jag hade så ont i huvudet.Och jag frös
och det är ju inte något som jag brukar göra.Åkte hem och lade mig somnade på en gång,satte klockan på ringning så jag kunde gå ut och hämta Simon från taxin.Men den var sen så jag lade mig en stund på gräset 
orkade inte stå upp.Somnade en stund nu på kvällen också,Simon kom och väckte mig och ville ha kvälls mat :)) SÅ jag gick upp och gjorde lite mat till han,försökte äta själv med men det gick inte så bra.
Blir hemma i morgon måste bli lite bättre,vi ska ju flyga på lördag.Jag dör om jag har så här ont i huvudet då :(

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...