söndag 8 september 2013

Turkiet Side 2013...

Ja då var veckan slut det gick alldeles för fort.Men så varmt vi har haft det,ca 33-37 grader varje dag.
Så det har blivit mycket pol och havs bad för att få svalka av sig lite.Och vi ska inte prata om hur mycket vatten jag har druckit denna vecka.Vi försökte gå runt lite och titta men det var ju så varmt.Vi gick även när det var mörkt men man ser inte på samma sätt som om det är ljust ute.
Men hotellet var jätte fint och fin servis på alla sätt och viss.Dom som ägde hotellet skojade med gästerna och det var kul.Och dom gjorde oss som i en familjen och det kändes väldigt mysigt.
Men sista dagen vart det inte mycket bad eller sol,barnen var så trötta på allt så vi satt mest på rummet.
Vi kom hem kl 5 i morse gud så trött jag var då,hade sovit 40 min i taxin på väg hem.
Men väl hemma så kunde jag inte koppla av så jag sov bara 4 timmar.Så det blir nog tidigt i kväll.
Så himla skönt jag är ledig i morgon :))) Måste bara köra och hämta Simon till skolan i morgon.
Ha ha ha Simon har bad med skolan i morgon.-Mamma måste jag bada i morgon -Du kan väl bada en stund
-Mmmm en liten stund då, mammas lilla söt nöt.Kevin åkte till sin pappa i dag,han hade köpt en så fin nyckel ring som han ville lämna till honom.Speciellt hand gjord i Side ett speciellt mönster just för Turkiet.
Vi köpte en hel del kläder till barnen,så billigt med märkes kläder.Visst det är ju inte äkta,men det gör ju inget.Ja ha dax att ta sig till tvätt stugan nu då :)))

// Laila

 vårat hotell


 Här vara vi många gånger :)
 Så mycket vackert att se på
 gamla Side vid hamnen

 strand bad
 härliga stränder att gå på
 man kan ju inte bara bada
På väg hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...