söndag 17 augusti 2014

Skol start...

Otroligt att sommaren redan är över.
Den gick så fort i år.
Den första sommaren som jag inte,
känt frustration över allt elände
som kommit över oss.
Men det är även första sommaren,
som Simon ätit sina medicin.
 en sen kväll i somras :)

Och jag som var så i mot dessa mediciner.
Och det är jag väl fortfarande.
Det som jag känner är ju att det inte,
finns någon större forskning på dessa mediciner.
Man vet inte hur dom påverkar barnen
i långa loppet.
Men vist dom är en gåva sent,inte bara som oss
som familj.Även för Simon själv.

Han känner sig lugnare och att han får lugn i kroppen.
Och det är ju det som räknas.
Så jag hoppas att skolan kommer att gå
bra i höst.

Och sen har vi Kevin,min Kevin som blivit så stor.
han börjar i högstadiet 6:an i morgon.
Och jag gillar det inte :(
Han måste bytta skola och den ligger så långt bort.
Och han måste gå med dom större barnen.
Tycker dom ska kunna få gå kvar ett år till
och få leka av sig det sista innan dom måste bli stora.
Ja ja får bara hålla andan och hoppas på det bästa.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...