torsdag 14 augusti 2014

Mormor vart tagen på sängen...

i dag har jag Kevin och mamma vart
och köpt lite skolkläder till barnen.
Och det var mamma som betalade,
min underbara älskade mamma.
Vad vore jag utan dig.

Men när vi var klara så åkte vi 
och hämtade Simon från fritids.
Och när vi kom hem skulle vi vänta
på Carola och Julia som skulle följa med
till Sura.När vi var och handlade så fick Kevin
 ps 3 spel som kostade 20 kr :)
Och jag sa till Kevin att säg inget till Simon.
Han får ett ut brått när du fått och inte han.

Men naturligtvis bara för att reta,
lille bror.Så säger han ju och Simon får
ett utbrott :( Och mamma vart helt
tagen.Men men gör han så här,-ja en typ 2-3 gånger
om dagen kan detta hända.Men Laila hur orkar du,
ja det gör jag inte.Jag har lärt mig att stå ut.
Rida med och andas ut genom munnen. 

Jag börjar förstå att det inte är så lätt säger hon.
Och nej det är inte lätt,men det är ju mitt barn.
Så det finns inte så mycket man kan göra.
Bara rid med utbrottet och hoppas att det inte 
varar så länge :)

// Laila

 

2 kommentarer:

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...