onsdag 13 augusti 2014

EPM...

I dag var det dax att träffa läkaren.
Och han var jätte bra :)
Fick förtroende för han och det känns
ju skönt.
Vi pratade och sen undersökte han
mig.Jag har ju varit öronbarn :)
Och det fanns ärrbildning kvar på vänstra örat.

Och han tyckte att jag inte fått så mycket
hjälp för min nacke/axel.
Och det har jag inte fått heller.
Så han ville undersöka lite mer där.
Så nu är det bara utvärderingen kvar
i början av september.
Man ska ta med sig någon då,
men Mange jobbar så jag vet inte
vem som ska följa med.
Ska vara någon som känner mig väl.
Ja ja det är ett tag kvar, så jag
får titta runt om det någon som kan följa med.

Så glad för Simon, han började på fritids i måndags.
Bara för att komma in sig lite i tider
och för att komma upp tidigt.
Men det har gott jätte bra,
dom säger att han är så lugn nu :)
Att dom inte hör av honom som förut.
Och det är ju glädjande att höra att det går
bra nu.Simon säger att det är flera barn som får gå
ut.Bara för att dom inte kan sköta sig inne.

Så skönt att komma och hämta utan att
höra allt negativt som han gjorde för ut.
Så det ska bli intressant och se hur detta skol
året kommer att se ut.
// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...