onsdag 20 augusti 2014

Jag blir så stressad...

i dag så ringde dom från Simons skola.
Och sa att dom tyckte Simon kändes trött
och stressad.Han kunde inte sitta still.
Hon frågade om han la sig sent.
Nja sa jag han har ju somnat tidigare,
runt 1-2 på natten och nu somnar han vid 10.

Han somnar inte tidigare,lägger vi han så ligger han 
bara och pratar efter sagan :/ Och det blir jobbigt
att ligga i sängen i 2 timmar och få honom att sova.
Nu lägger vi han vid halv 10 läser en saga sen
sover han vid kl 22.
Han kanske behöver en insomnings 
tablett.Får ringa BUP och se vad dom säger.

Och sen prata hon om att han bara ljuger om allt,
hittar på saker som han tror på själv till slut.
Då vart jag lite arg och sa men så är han  inte hemma.
Och han var på fritids förra veckan 
och där hade det gott jätte bra.
Så jag tror det är skolan som gör honom så.

Så fort han är på Emaus så är han lugn.
Det var han även vår terminen på Emaus.
Fritids sa att det var inget att anmärka på.
Att han var som vem som helst :)

Så det måste ju vara något med villa skolan som gör honom
nervös och säger saker som han inte menar.
Skönt att han ska tillbaka nu under hösten :)
Blir galen och så stressad av det här.

// Laila


2 kommentarer:

  1. Stackars lillen, kan inte vara lätt dedär :/

    SvaraRadera
  2. Nej det är ju inte det :( Hej alla kommer inte in i min blogg nu kommer jag in på den som jag inte kom in på för 1 år sen :) så nu får jag använda den
    http://livetenligtlaila.blogspot.se/ hoppas ni följer mig där i stället // Laila

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...