söndag 10 augusti 2014

Börjar bli rädd för mig själv...

På em åkte jag och Simon till mormor
och morfar.Behövde hjälp med en cykel.
Mange jobbade och Kevin passade på att 
vara hemma själv.Moster Carola och lilla
kusin Julia följde också med.

När  Julia och Carola satt sig i bilen,
skulle jag lägga in backen.
Men fick inte in den,så jag bara men
växel lådan måste ha pajat säger jag.
Men sen slår det mig att jag måste ju dra upp en sak
och sen lägga i backen :(
Jag har haft bilen i 3 år,jag vet detta.

Men det var helt bort blåst från minnet.
Detta är så himla skärmade tycker jag.
Vad är det som händer med mig.
Jag börjar komma in i den här fruktansvärda
tröttheten igen.
Simons dåliga söm har gjort att jag
hamnat på noll igen.



Tur att jag ska till EMP på onsdag
så kanske jag kan få lite hjälp.
Det var mysigt i sura,barnen lekte
och vi åt glas :)
Och pappa fixade cykeln så fin :)
Men nej nu har Simon somnat in
så jag kan få min säng och gå och sova.

 jag vet inte vad Simon grimaserar över :)

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...