söndag 10 augusti 2014

Älskade barn...


Min under bara barn.
Som jag vill se dom,ömma och kärleks fulla
mot varandra.
Det är sällan det ser ut så här mellan dem.
Det är små nyp och bråk dagarna igenom.
Jag håller bara ut,för min tro är att det blir
bättre ju äldre dom blir.

Jag kan en då förstå,att det är svårt
för Kevin att ha en bror
med adhd.
Jag får ofta höra,varför får Simon 
alltid som han vill och inte jag.
Och jag vet att den lilla ofta slipper igenom.

För jag inte orkar bråka om så onödiga
saker.Ger man sig in i en diskussion,
då ska man vara bered och ta den också.
För när en annan tror att det en liten diskussion
så blir det en hel bok :)
Med både drama och dramatik spänning
mitt i mellan.
Ja mina älskade barn,jag älskar er så
mycket så det gör ont i mitt hjräta
i bland.
// Laila

2 kommentarer:

  1. Du har såååååå fina killar min älskade vän <3 <3. Det tycker vi alla!!!!! Masssssssor med kramar hjärtat <3

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...