torsdag 24 juli 2014

2:a gången bad...

I dag har jag badat för 2:a gången :)
Mycket stolt över mig själv.
Det var hela 25 grader i vattnet och det kändes.
När jag väl kommer i, så tycker jag ju
 att det är så skönt.



Det vart till Tortuna och svärmor.
Skönt att komma ut till landet.
Simon blir som en liten fisk i vattnet :)
Han simmar riktigt bra nu.
Han är så glad,han gör volter
fram och bakåt.

 två av mina hjärtan :)

och bild bevis på att badkrukan  badat :)

Svär mor kom inte fören,
efter en stund.Dom kom i från Nora,
där dom hade hyrt en stuga
i några dagar.
Men det gick ju bra att bada en då.
Vi tog med oss lite saft.

Nu är man rätt mör och trött.
Simon somnade inte för en kl 3
i natt.Phu kan man säga,jag blir
helt slut på det här :(

Bara och vänta till BUP öppnar
igen.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...