fredag 20 juni 2014

Midsommar firande...

I dag fick Simon bestämma vart vi skulle.
Eftersom store bror var hos sin pappa i dag :( 
Men men midsommar måste ju en då fortsätta.
Simon valde till slut Vallby friluftsmuseum.
Och det var 1:a gången jag firade midsommar där.
Och vet ni,jag vart lite besviken.Jag har fått för mig
att det skulle vara mycket mera en så.
Men vist det var okej :)
Simon var glad han sprang runt och tittade.
Allt var öppet och man kunde titta i alla bodar.



Det var lite mysigt att gå in och titta i alla hus.
Och det var sed kläda människor i husen.
Och dom pratade lite om husen.
Och det var lagom med folk.


 tänk att jag tycker dom traditionella midsommar stången är finare :)

Väl hemma så åt vi gass med jordgubbar,
så klart.Och nu håller vi på med lite grillat :)
Så god fortsättning på midsommaren.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...