söndag 22 juni 2014

En familj som gå under...

Ja man brukar skämta är mamma sjuk,
så slutar allt att fungera.
Och det är precis så det har blivit här hemma.
Jag är utbränd och det med besked.
Jag orkar inget jag vill inget,
även om jag försöker så blir det inge bra.

Våran familj håller på att sjunka,
då menar jag sjunka.Allt är
dåligt nu,ekonomin ska vi inte prata om :(
Så trött att behöva gå från månad till månad,
utan att veta hur man ska tråla med pengarna.

Alla är helt ur flippade,barnen 
och vi ska inte prata om mannen i huset.
Så det är rätt klart att om jag inte orkar
då går hela familjen i boten.
Å jag försöker jag försöker så,
men jag för mår mig inte.


Jag måste börja lära mig att
lyssna på mig.
Just nu när det blir för mycket,
då stänger jag av.
Och då går jag och sover,jag blir
så trött.


Men ska mitt liv vara så här,
Som en tjock svart goja som
håller ett hårt tag om mitt huvud.
Jag bara orkar inte mera,jag vill bara
få vara.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...