fredag 2 maj 2014

Maj brasa...

Vi trotsade det dåliga vädret och gick 
och tittade på majbrasan.
Det regnade och kom lite hagel i mellan åt :)
Kevin var där med sina kompisar dom spelade
fotboll så klart.Simon ville prova lyckan på
choklad hjulet,men nehe då inte den här gången.
Sen så ville han prova på att skjuta en boll i ett litet mål.
Och han fick i den på 1:a sparken :)
han vart så stolt och sen fick han 3 st klubbor
för att han träffade hållet.

Dom hade det lite segt, med att få i gång
 brasan.Men sen så vart det lite fyr på den.
Men det var inte så mycket mera.
Åkte och hyrde en film i stället,
''Det regnar köttbullar 2''
Den var så kul,så se den.

I dag ville Kevin ha lite ensam tid
med mig.Och det hade vi så klart :)
Mysigt att han fortfarande vill ha lite tid med mig.
Det uppskattar jag så mycket,annars
så är det bara kompisar som gäller.
När Simon är med får han inte så mycket tid med
mig :( Det är bara Simon som hörs och väsnas då :)

// Laila



Kevin och jag tog en milkshake på MAX :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...