fredag 4 april 2014

Snurrig värre...

I dag började att äta mina nya tabletter.
Gillar inte att jag reagerar som jag gör på vissa 
mediciner :( Har varit så snurrig,illa mående,
torr i munnen och känt att mina läppar inte 
riktigt hängt med.Lite som att dom varit avdomnade.
Jag brukar inte titta på bipacksedeln om jag
inte reagerar mot den.Och allt som jag känt i dag,
ja det kunde man få.Alltså jag blir ju så trött på
mig själv.Förstår inte varför jag reagerar som jag gör,
för viss medicin.Ringde till 1177 och dom tyckte jag
skulle prova i morgon också.Skulle jag känna lika dant
så skulle jag inte ta mera,utan ringa till läkaren på måndag.

Nu på kvällen ville kidsen äta på Mac-Donalds och
det gjorde vi.Det var så länge sedan vi åt där och
det är det ju riktigt gott ju.
Fast Kevin kom inte själv,Lukas och Jesper var med
också.Jesper åt,men Lukas hade bara till en dricka så han fick
en burgare av mig.Inte kul att sitta och titta på när
alla andra äter.
Men nej usch och fy jag är inte riktigt med i dag,
känner jag :(

// Laila

 Simon lekte lite när vi väntade på Kevin :)
 

2 kommentarer:

  1. Fy de låter inte alls roligt :/ Får hoppas att de blir bättre med dem nya :)

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...