onsdag 19 mars 2014

Allt är bara bra...

I går när jag satt här och skulle skriva så bara
skrev mina fingrar.Det bara rann ur mig och det som 
jag kände fick ord.Kanske inte så begripligt :)
Men det är så skönt att kunna sätt ord på hur jag mår.
Det har jag inte kunnat gjort för ut.
Men i går var det som om jag fick lite liv igen.
Man mår mycket bättre, eller man känner sig bättre
till mods när man förstår hur man mår.
Jag har haft svårt att acceptera,att jag är så trött.
Svårt att ta mig till det,men i dag har det känts lite annorlunda.
Vist jag har varit trött med det har en då känts okej.

I dag var vi till BUP igen,dom skulle lyssna
på hjärtat och blodtrycket.Och det var inga förändringar,
det var så skönt.Så nästa vecka blir det 1 till tablett.
Då kommer vi säkert att få se och uppleva förändringar
hos Simon.Kevin ska gå på hockey i dag,med sina
kompisar.Skönt att veta att det är en pappa med :))
Han får inte gå utan vuxen en nu.
På fredag är det stängnings dag på skolan.
Då ska vi åka till IKEA och äta frukost
med familjen Lindström :))
Ska bli så mysigt och trevligt.

// Laila

mina två monster :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...