lördag 15 mars 2014

4 dagar...

Ja nu har det gott 4 dagar, sedan vi började med
Simons medicin.Vi känner inte av det så mycket,men
en ska känner vi av.Simon vill inte äta lika mycket som han
gjorde för ut.Han skulle ju stoppa något i munnen hela tiden.
Men det vill han inte,han äter som han ska nu.
Så jag hoppas inte att det blir värre, när han får dom lite
starkare medicinerna.I går var jag och Simon på 8 års kalas.
Fina Sofie fyllde år och vad mycket gott vi fick.
Hon hade fått så fint renoverat i sitt rum.
Barnen var ute stund vis och hoppade i studsmattan.
Medan jag Veronica och Madde satt och prata
lite vuxen prat.Men så skönt det är att få prata
med andra vuxna :) bara få ventilera.
I går kväll fick vi lite besök av Krille och Big alltid
lika trevligt när dom dyker för bi.

I dag blir det inte så mycket,kan jag tänka mig.
Dagen får vissa vad det blir.
Ha en jätte fin lördag

// Laila

En av sakerna Sofie fick,jag sydde en bokstavs kudde till henne.
Och den passade jätte fint till hennes nya färger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...