onsdag 5 februari 2014

Vart lite shopping...

I dag var jag och köpte ett par skor till Kevin och det vart en T-shirt med.
Han fick så många present kort i julas,så jag passade på när det fortfarande
har lite rea priser :)))
Hittade ett par jätte fina Adidas tänniskor,som han gillade jätte mycket.
Och Simon fick två par byxor också det med ett presentkort.
Och sen har jag handlat en liten present till en tjej som fyller 9 år den 14/2.
Jag brukar ju göra det,det är en tjej som hjälper folk som har det lite sämre ställt.
Vist jag är inte en rik person men jag delar gärna med mig av det jag har.
Sen fick jag lite sytt i dag med,älskar ju att sy.Så jag försöker göra det så
mycket som möjligt.Det gör mig glad och jag mår bra inombords efteråt.

// Laila
 det vart en ny kökshandduk
och lite fodral till servetterna.lite roligare att ta upp om dom ser ut så här :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...