torsdag 20 februari 2014

Städat...

I dag var jag bara tvungen att städa,sen spelade
det ingen roll
om jag orkade eller inte.För fy så det såg
ut här hemma.
Det är så städar inte jag så städar inte någon annan heller.
Så det är lite 
tråkigt att det ska hänga över mig hela tiden.
Och just nu när jag
känner mig så utmattad.Jag vill bara hitta till
 baka till livet igen.
För det här kallar jag inte att leva,jag bara
existerar just nu.
Jag vaknar på morgonen skickar barnen till skolan,
sen är det raka spåret till sängen.Jag orkar inte vara vaken
och nu låter jag mig
själv få gå och sova.Jag sitter inte uppe bara för att
Just nu vill jag bara hitta tillbaka igen,till livet.
Jag måste göra lite systerringar, när jag väll kommer
ditt igen.Jag måste låta mig själv få vila när jag är trött inte bara gå 
på som vanligt.Jag måste börja lära mig och lyssna mera på mig.
Om jag ska kunna ta hand om andra, så måste jag lära 
mig att ta hand om mig själv också.
Just nu väntar jag på en tid till EMP,vilket jag ser fram
i mot att få komma till.

// Laila

har ni också fått mera snö,det här håller redan på att smälta bort.

 min vackra rosor,å vad got dom luktar sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...