torsdag 20 februari 2014

Jag får ju sådan ångest...

Jag blir så grått färdig,när jag tittar på defekterna av ADHD
medicin.Jag vill bara kräkas och skrika,ska jag
verkligen sätta dessa mediciner i min son.
Varför ska det vara sådana hemska tabletter.
Jag vet att han behöver dom,men det måste finns något annat.
Just nu hoppas jag att det visar sig att han inte kan ta dom.
Det skulle vara så skönt,så jag slipper att bestämma det.
Eller jag och Mange måste bestämma oss.
Det är så ångest laddat det här med mediciner
för mig.Jag vet att det är så lätt att bli beroende
av andra mediciner när dom blir större :(
Så Gaaaaa säger jag bara.
Varför måste det vara svart eller vitt???!!!!
 
// Laila
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...