tisdag 4 februari 2014

Sett back...

Men herre gud jag är ju tillbaka på ruta 1 igen :(((
NU är jag så där himla trött igen.Och jag avskyr det det så himla mycket.
Jag vill inte må så här,det tar ju så himla mycket energi av mig.
jag klara inte av att göra för mycket helt enkelt,jag är inte stark längre.
Som jag alltid varit eller trott jag varit.Och nu när jag kommit fram till
att jag inte är en super kvinna.Så har ju hela jag försvunnit,nu måste jag ju ta reda på vem jag  är.
Den jag är om jag inte är den här kvinnan jag alltid trott att jag var.
Eller har jag bara rusar fram inte hunnit tänka på vem jag är.
Ja den här tröttheten tar verkligen fram konstiga och underliga saker i mitt huvud.
Jag vill bara kunna må bra inte vara så här trött hela tiden.
Det enda som jag har märkt att jag har förändrats som mamma.
Jag är mer pedagogisk känner jag,jag kan ta det med lugn och ro känns det som.
Precis som jag hittar lösningar och sätt att få mina barn att förstå mig på ett bättre sätt.
Att jag verkligen är här för dom,inte här för att göra deras liv till ett helvete.
Och göra dom ledsna hela tiden.Och det gör mig mycket glad att jag kommit så långt
som förälder.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...