måndag 3 februari 2014

Ny vecka igen...

I dag var jag till mamma och pappa,pappa behövde lite hjälp.
Han behövde sätta in nya patroner :))) Vet inte hur många gånger jag visat han.
Men jag fick ju gratis mat så och mamma följde med hem.
Hon ska jobba i natt,men Simon har väl kört slut på mormor.
Jag har varit så himla trött i dag,så jag fick lov att sova en stund.
Så det var ju bra att mamma var här :) Så jag kunde få sova.
Det har varit så mycket den sista tiden,med Simon och BUP.
Och jag som inte mår bra heller,det blir extra jobbigt då.
Ska försöka ta det lugnt resten av veckan,inte göra någe större utsvävningar i alla fall.

// Laila

ha ha hittade en så jätte bra T-shirt :) man kanske skulle köpa en sådan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...