torsdag 30 januari 2014

Usch mötte i morgon...

I morgon ska jag träffa min chef och försäkringskassan.
På HSR centret,vi ska komma fram till hur jag ska komma tillbaka till jobbet igen.
Som det är just nu,finns det ingen chans att jag ska kunna åter gå till jobbet en nu.
Jag är ju en galning rett ut sagt,kan ju inte prata eller jag hittar 
inte orden.Ord som jag har kunnat sedan jag var liten,finns inte
längre kvar i mitt huvud.
Ska jag stamma när jag är hos våra kunder,det känns ju inte så värst
roligt.Och det känns inte professionellt att vara så.
Och dessutom så glömmer jag ju saker hela tiden.
Inte roligt kan jag säga och jag är fortfarande så himla trött.
Jag sover ju flera gånger om dagen bara för att orka med dagen.
Nej detta känns inte alls rätt,så jag hoppas att det kommer att gå bra i morgon.

// Laila


2 kommentarer:

  1. Åhh älskade Laila, jag ska hålla tummarna för dig att det går bra idag <3. Ska vi ses nästa vecka? Stor varm kram till dig idag <3 DU ÄR BÄST!!!!!!
    // Madeleine

    SvaraRadera
  2. Tack Madde,ja det gör jag gärna.Vi kan höras av kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...