fredag 31 januari 2014

Fredag och helg...

Mötet gick jätte bra,dox kunde min chef inte komma det var för mycket
frånvaro in för helgen.Men jag träffade försäkringskassan och HR centret
i alla fall.Och det var okej att vara sjukskrivet ett tag till så jag kunnde
få återhämta mig mera.Det är jag så glad för,hon på FK sa att man såg
att jag inte så pigg ut.Som min man sa har om dagen att jag 
ser trött och ledsen ut ;(  Ja kanske.
I dag känns det inte bra,känner mig febrig och börjar få så ont i kroppen.
Simon har varit snorig jätte länge nu och vi har så himla kalt 
här hemma.Och det är aldrig kallt här,alla som kommer håller på att smälta bort
för att det är så varmt här.Men inte nu,känner att det drar från fönsterna.
Så det får dom titta upp i vår om det måste isoleras om.
Annars blir det en lugn helg,Kevin ska hem till sin pappa.
Resten av familjen ska bara vara,Simon behöver bli bättre från 
sin förkylning.Så vi ska försöka vara in så mycket som möjligt i helgen.
Hoppas att eran helg blir jätte fin.

// Laila

fick inte med denna sist,vill få in färg här hemma :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...