onsdag 22 januari 2014

Mitt i veckan...

Ja då var vi mitt i veckan igen,tänk vad dessa veckor bara springer i väg.
I måndags träffade jag min underbara fina vän Madde.
Vi har ju alltid så mycket att prata om,Maddes skojade och sa att i måste ha en dag
i veckan så vi kan få prata lite skit med varandra :)))
Ja det vore nog inte en så dum ide'. Men vi har ju alltid så trevligt när vi träffas,
så tiden bara rinner i från oss.
Och i tisdags så tog jag och Ulrika en fika på IKEA,alltid lika trevligt
att träffa henne.Hon har så mycket att ge,så glad och mysig tjej.
Så i dag var det vilodag,jag blir helt slut när jag göra saker.
Det tar så mycket energi och kraft att göra saker.
Det tar en två dagar efter innan jag åter får någon sorts av energi igen.
Ja usch gillar inte att behöva må så här,eller att behöva vara så här trött hela tiden.
Känner mig bara stressad över att jag ska tillbaka till jobbet i mitten av februari.
Och det är lika stressigt som vanligt på jobbet.Där är det inga förändringar :(
Och hur ska jag fixa det,som inte fixar stress här hemma.
Det blir ju totalt fel och kaos i hela huvudet.
Suck en stor suck kommer det i från mig just nu.

// Laila

 Ja snön är kvar och kylan med
 Min fina söta son,vill sällan vara med på bild längre.Snyft ;(
  Denna vackra bricka står på mitt vardagsrumsbord,hjärtat
och den större lyktan fick jag av min fina vän Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...