torsdag 23 januari 2014

Det börjar röra på sig...

I morgon ska Simon till BUP igen,han ska göra ett sista test och hur mycket han förstår.
Eller hur mycket av informationen har förstår när han får den.
Kan inte tänka mig att det ska vara något problem där.
Men dom gör dessa tester på alla,bara för att få en uppfattning på hur det ser ut.
Och sen nu på måndag är det ÄNTLIGEN dax att få träffa läkaren.
Läkaren är den som måste fast ställa Simons ADHD.
Och som vi har väntat på denna stund,nu kan han äntligen få medicin.
Först så ville jag inte att han skulle få medicin,men nu har jag tänkt om.
Alla mammor som jag har pratat med,säger alla samma sak.
Att det blev en helt annan unge,nu pratar vi inte att personligheten försvann.
Utan dom vart lugnare och kunde sitta ner på ett helt annat sätt.
Och det behöver verkligen Simon,han kan aldrig för må sig att ta det lugnt.

Tänka att aldrig kunna få en lugn stund,att hela tiden ta in intryck.
Hela tiden vara på språng,för att kroppen inte kan av sig själv sätta sig ner.
För att kunna få den där lugna stunden.
Men nu så är vi snart där och jag är så glad,för min lilla son skull :)))


// Laila

en vacker färgfull hjärna.med alldeles för mycket saker att titta på och ta in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...