lördag 21 december 2013

Jul bak...

Ja det gick att baka i den nya spisen.Vi fick en ny i torsdags,då den gick sönder i onsdags kväll.
När jag och Simon skulle börja med kvälls maten ,när jag satt på spisen så dog all elektricitet.
Det vart helt svart här hemma :))) Simon vart så nervös så han var tvungen och släpa av sig en rejäl prutt :)))
Jag bara skratta åt han,tur att det är bara att starta upp det med en spak.
Så i dag har jag jul bakat,den 1:a kakan dog :/ Men resten vart jätte bra.
Läste att 1:a gången när man använde den så kunde man miss lyckas.Det vart väldigt varmt där
inne.Men sen så har det gott hur bra som helst :)) Nu gör jag lite kinamat ska bli så gott
Hoppas att ni kan ta det lugnt,att ni är klara med era jul klappar.Jag är klar,nu är det bara resten som ska bli klart.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...