fredag 20 december 2013

Fredag em..

På em gick jag och Simon ut.För att få lite luft i näsan,men det var så ruggigt ute.
Man vart alldeles kall i hela kroppen,så när vi kom in vart det en stor varm kopp kaffe :))
Simon ville gå till Orbohage som ligger en 5 min i från oss.Vi kastade sten eller vi skulle kasta över en linje.
Och sen lekte han i sandlådan med sina traktorer och bilar.Medan mamma  stod och huttra bredvid.
Behöver verkligen få undan saker här hemma,det ser ut som ett bom ned slag.Jag orkar inte
hålla på och blocka hela tiden.Och om inte jag gör det,så blir det oftast kvar.
Vist Mange hjälper väl till med det lilla han kan :))) Eller vad säger du!!?
Jaha ja ska man ta tag i städningen nu då.Ha en jätte fin fredag alla.

// Laila

 sandlåds killen :))

 På den här kullen åker vi pulka och bob på,det är en stor fin backe :))
 Men hallå vad är detta,inte ens en liten snö flinga är det ute.Och snart är det jul
inte ens jag gillar att fira jul utan snö :(
Och här är meditations kudden eller vad man nu ska säga.Min kära vän ville
att jag skulle sy den för länge sedan.Men inte för en nu fick hon den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...