söndag 10 november 2013

Vad kan det vara !!!!

Alltså mitt huvud jag sådan huvudverk,så länge jag är hemma och sitter still.Då går det bra,då gör det inte så ont.Men så fort jag gör något då dunkar huvudet så jag håller på att dö.Så i dag på em var det inte så kul,jag hade så ont i huvudet.Och jag mår så ila :(  Två av mina kolleger på jobbet trodde att det kunder vara ett virus.En av dom hade en vän som haft ont i 3 veckor och hon var ut red virus,bara villa som gäller.
Och det känner jag ju själv med,kan inte göra så mycket.
I dag så har vi köpt lite möbler till barnen,säng till Simon.Tv:e och tv:e möbel och hörn data bort till Kevin.
I morgon ska det möbleras om i Kevins rum och sen ska jag åka och hämta en fåtölj hos mamma.
Som jag har haft i mitt tonårs rum :))) Måste ringa till läkaren i morgon med måste ha en sjukskrivning.
Kan inte gå och jobba nu skulle nog allvarligt dö då,men nej men det skulle vara mycket smärtsamt
i alla fall.I dag har vi firat Mange med tårta och presenter,han fick sin whisky Kaolilla och en annan.Men den var smaklös men den gick :)))

// Laila



Kevins databord fast ej över delen då
Simons säng från jysk,den vart så fin i rummet.Och han kände sig så stor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...