måndag 11 november 2013

Måndag och en ny vecka börjar...

I dag har det inte varit en bra dag,haft så ont i huvudet :( Men fick i alla fall ordning på Kevins rum i alla fall.
Och i morgon måste vi få bort alla gamla möbler,man kommer inte in genom ytterdörren.
Bara soffa som ska införskaffas nu och ett köksbord,sen är vi klara för den här gången :)))
Kevin och Simon vart så nöjda med sina rum nu,trevligt när dom är nöjda någon gång.
Fick i en ny läkartid på onsdag,då skulle även min provtagning också vara klar.
Just nu vill jag bara veta vad det är så jag kan bli av,med den här verken så blir jag glad.
Det märkas när jag ligger nere så ligger hela lägenheten nere.Hur kommer det sig,då måste det ju bara
vara jag som städar och plockar mest här hemma.Vilket är lite tråkigt,men det blir väll så
när hela familjen är full med killar :)))

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...