fredag 15 november 2013

Simon lika med feber...

I går var Simon hel knasig och det visade sig att han skulle få feber.Han var så gnällig i morse,han ville inget.
Gnällde att han hade ont i magen.Kände på pannan och den var het,så nu ligger han på soffan 
och tittar på film.Tur att man redan är hemma så man slipper vabba :))) Ibland får man se fördelarna.
I ställer för nackdelarna som man oftast gör.Jag gör det jämt,så jag försöker lära mig se det goda eller det som är bra i det hela.Man kan inte bara se negativt på allt,till slut mår man inte bra av det.
Så lite mera positivt måste in i mitt liv i alla fall.
Det skulle ha varit jobb helg men i stället blir jag ledig,det var ett tag sedan jag jobbade helg.
Och det känns som huvudverken börjar släppa lite,det känns faktiskt lite bättre i dag.
Så skönt att det börjar bli bättre i alla fall.

// Laila

Simon i sura på väg till pendeltåget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...