torsdag 14 november 2013

Äntligen har sängen kommit...

Den skulle ha kommit i går kväll,men dom hade glömt bort oss :((( Men vi fick en fin kompensation en gosig filt, ett vitt säng överdrag och en liten tomte :) Och när vi köpte Simons sängen och kevins databord i söndags på jysk så viste vi inte att dagen efter så var det extra pris på allt vi köpt :(((  Mange ringde upp och vi fick ett present kort på 623 kr
som vi köpte nya datastolar för.Så tänk på det när ni handlar på söndagar,om det skulle vara ett annat 
dagen efter så har ni rätt att få ut mellan skillnaden.Det är affärens skyldighet tydligen att tala om det.
Jag har fortfarande ont i huvudet :/ Men det ska väl bli bättre om några dagar.All denna lediga tid
som jag inte kunnat gjort något på.Så jag hoppas att jag mår bättre på måndag,för då skulle jag
vilja åka till Hedlandet.Får se om jag kanske kan få med mig min fina vän Madde ditt :)))

// Laila

 dom fina sakerna som vi fick :) inte gjorde det oss något,men det var ju snällt gjort
våran nya fina säng och vårat jätte stora rum,vi får en sängen och sen är det inte så mycket mera :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...