tisdag 8 oktober 2013

Nu är det verkligen höst...

Bladen är både gula,röda och orangea nu och det är nu som det är som vackrast på hösten.
Solen är fortfarande lite lite varm om den är framme.Och det är ju bara så underbart när solen strålar sina strålar på dom färgade bladen.Så otroligt vackert men om någon månad börjar det bli kallare och
så mycket mörkare på dagen :( Då önskar jag att jag hade ett inom hus jobb,när man måste vara ute i mörkret och gå.Aja går fort till bilen,åker bil på kvällarna så jag slipper vara ute och cykla i mörkret.
Satt och tittade på lite tyg i Stoff & Still och herre gud vad mycket fina tyger det finns.
Bara för lite pengar och tid för alla dessa fina kreationer.Men något måste jag ju inhandla :)))

// Laila

 syns att man inte har åkt så mycket bil,nu man har varit dålig :)
alla färgerna så vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...