måndag 7 oktober 2013

Blir hemma hela veckan ut...

Jag är fortfarande rosslig så jag och Susanne på jobbet tyckte att det var bättre vara hemma dessa 3 dagar
och komma nästa vecka i stället.Var ju bara 2 veckor sedan jag var sjuk sist,så jag tror nog att det är
ett klokt beslut.Har börjat känna mig så där sjukt trött igen,det är nu 1 månad sedan som jag slutade äta min B12 tabletter. Så jag undrar om jag alltid måste äta dom för att kunna må bra.För jag orkar inte att vara så otroligt trött hela tiden,man tar sig inte för något.När jag hade ätit B12 ett tag kom ju lusten tillbaka till allt.
Så jag ringa till vårdcentralen i morgon och fråga om jag få fortsätta med dom.Ska ju ta ett prov och se
om det vart bättre men jag kan ju inte ta det när jag inte blir bättre :( Ja ja hoppas bara att jag kan få fortsätta med dom.Jag vill MÅ BRA NU vill inte vara trött och ligga och sova hela tiden.
Får ju inget gjort här hemma och har så mycket som ligger och väntar på att göras.Så det skulle
vara skönt att få komma i gång igen.
NU så har vi haft båda barnen som fyllt år blir bara ett till kalas i slutet av oktober :))

// Laila

 Simons tårta när han fyllde år :)
 Simons kalas öppnar lite presenter
 Kevins presenter
 Bästa presenten FIFA 14
Kevin beställde prinsesstårta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...