tisdag 15 oktober 2013

Känns som jag bara klagar...

Just nu känns det som jag bara beklagar mig,så ursäkta för det.Men jag är så otroligt trött,kan inte förstå
varför jag är så trött.Vi ska inte prata om min höger fot,fy och fasa vad den värker hela tiden.
Min vänstra arm värker den likaså :( så mycket att jag inte kan sova på nätterna.
Har förlorat styrka iden med,så det kanske är dax att ringa efter en läkartid kanske.
Behöver ju ta mitt B12 prov igen,blir nog samma resultat igen.Behöver nog B12 för att kunna må bra
och inte behöva vara så trött.Funderar stort på att gå ner till 75% i stället för 90% som jag jobbar
nu.I dag kom Simons taxi alldeles för tidigt,han åkte vid halv 4 och han skulle ha åkt vid 16.
Så när han kom hem var jag inte hemma :( Å stackarn hade blivit så rädd,när mamma inte var där och mötte
upp honom.Men han hade ringt på porttelefonen men fick inget svar,då hade han gott upp och ringt på dörren.Men ingen kom och öppna,då fick han iden att gå ner till våran granne.
Dom bor under oss och har barn,så Simon leker med deras äldsta son i bland.Så dom var hemma
och släppte in han.Så ringde dom till Mange på jobbet,som tur va var jag precis utan för.
Så han hade fått vänta ca 15 min allt som allt.Men jag blir ju så himla arg,hur kan man bara sälppa
av ett så litet barn utan att veta att dom fått kontakt med föräldrarna.Ska ringa i morgon och fråga
hur dom tänker,för så bråttom har dom inte på em och han hade varit själv i taxin.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...