måndag 14 oktober 2013

Får nog ta det lugnt i dag...

Känner mig svimfärdig i dag,vet inte varför.Satt i fåtöljen och bara kände att jag gled i väg.
Vet inte om det är för att jag sover så dåligt eller för dåligt med B12 i kroppen.Men något är det,eller så säger kroppen i från.Känner sådant mot stånd för att gå och jobba,om det är där för jag känner mig så.
Ja usch vad är det som händer med min kropp,eller så har min depression inte upphört.
Utan bara jag som ångat på som vanligt och inte lyssnar på min kropp.En stor suck inte konstigt
att man mår som man gör,efter allt som hänt oss på så kort tid.Nej snart dax att cykla i väg till jobbet

// Laila

Så underbart med alla löven som ligger på marken,kan inte undgå att gå och sparka på löven :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...