måndag 16 september 2013

Sjukstuga...

I går mådde jag inte alls så bra,så jag blir hemma i några dagar.Och sovit till och från och frusit med :(
Hoppas jag snart mår bra igen,inge vidare att vara sjuk.Hoppas jag är på benen till helgen så jag kan jobba.
Simon fick dox vara på skolan till 17.20 men i morgon blir det en kort dag.Tråkigt bara att han blir själv efter kl 15,då åker det sista barnet hem.Så det ska bli skönt när han får komma tillbaka till Emaus.
Fast det är med blandade känslor kan jag säga,tycker dom har bemöt oss så dåligt.
Han får gå där så länge han går på Villa skolan,sen får han bytta skola.Och han verkar vilja det med själv.
Men det är nog ett tag kvar kan jag tänka mig.Han ska ju klara av att kunna gå i vanlig skola,innan han får byta tillbaka.

//Laila


2 kommentarer:

  1. Åh krya på dig kära vännen min <3
    Stor varm kram från mig, Madeleine

    SvaraRadera
  2. Å tack ja en kram det behöver jag verkligen <3<3 kram min fina vän

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...