onsdag 18 september 2013

Äntligen så börjar det ge med sig...

Nu börjar det släppa i näsan,inte lika täppt längre.Och det känns i huvudet kan jag säga :)))
Så det blir jobb i helgen,men jag blir hemma till på fredag.Så jag jobbar bara lördag och söndag,blir en liten mjuk start.Och sen har jag funderat på att gå ner i tid,jobbar ju 90% men funderar på 75% jag förlorar 
inget av det heller så.Har fortfarande inte fått något svar på det jag väntar på,suck vill så gärna ha det där svar så jag vet.Men men det är väl så när man väntar på något,då får man vänta.
I dag är det stängnings dag i skolan,tänk om man kunde få ha det på jobbet också :)))
Kevin åkte med sina kompisar till Mac-Donalds och jag och Simon åkte.Har försökt plocka undan lite
här hemma,syns att jag vart dålig.Då för faller hela hemmet.Ganska så konstigt tycker jag,det visar
sig bara att det är jag som städer mest här hemma :/ Lite tråkigt men så är det.
Nej lite kaffe vore gott,så man piggnar till :))

// Laila 

 Hösten är verkligen på väg nu,men det är rätt så mysigt en då
Denna sydde jag till Lilla Julia för ett tag sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...