söndag 11 augusti 2013

Söndag och vilo dag...

Och i morgon börjar arbetet igen ;( :) blandande känslor tror jag att jag har.Måste bara stå ut i 3 veckor
sen far vi till Turkiet,då jag äntligen kan få lite mera tid med min man.
Stackarn har fått jobba hela sommaren,utan en enda dags villa.Så han ser ju så klart fram i mot att få åka.
I går var vi tillsammans och lekte med tjejerna Lindström,eller barnen lekte och jag och Madde pratade.
Så skönt att bara få prata ur sig med sin otroligt fina vän,att vi känt varandra sedan vi gick i 3:e klass.
Kommer så väl i håg det som det vore i går.Madde kom in flyttade från Västerås till sura och jag fick visa henne runt.Och sedan den dagen så sa det bara klick och vi fann varandra och jag van en sådan fin vänskap 
som jag aldrig trodde kunde finnas.Jag är så oerhört glad och tacksam att jag har en sådan fin vänskap.
Jag har har hellre 1 sann vän en miljoner kompisar.Eha ja min fina vän var det :)))
I dag blir det nog en rätt lugn dag,men vi får väll se vad resten av dagen har att ge.

// Laila

detta var en annan dag i sommars då vi hade en trevlig dejt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...