onsdag 7 augusti 2013

Mulet värre ute i dag,men solen kom fram...

I morse var det så mulet ute så jag var helt säker på att det skulle börja regna.Men allt eftersom så
tittade solen mer och mer fram.I dag var vi hemma ganska så länge,tills telefonen ringde.
Det var Kevins kompis som ringde att ville att Kevin skulle följa med till Mac-Donalds.Och det gjorde
han så klart.Jag och Simon åkte och satta in lite pengar och sen for vi och åt på Max.
Usch vi har ätit så mycket ute mat denna sommar.Ville inte se en hamburgare snart :)))
Sen åkte vi hem för att Kevin skulle åka till sin pappa men det vart inte så.Så vi åkte till IKEA,
där Simon lekte i nästan 1 timme.Men vi fick stå i kö i nästa 30 min för att komma in.Köpte lite tyg
till kuddar som jag tänkte sy till Jossan och Simon som inflyttnings present.Deras soffa kommer vara lite mörkare grå så jag följde det gråa.Hoppas dom blir nöjda bara
När Mange kom hem så åkte vi till syster Tina för att bada en lite snabbis bara.Över vår förvånad 
så var Mange hemma.Han skulle ha åkt till Serbien i morse med sin familj,men han ville inte åka.
Krille och Big ska gifta sig där nere på lördag :))) Vi ska gå på deras fest här hemma i stället.

// Laila

en annan gång när vi var hos syster och lånade deras pol :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...